تولید محتوا در شبکه های اجتماعی روش های خاصی دارد هر محتوایی که در این شبکه های اجتماعی تولید میشود جذاب نیست ،در این مقاله نکاتی را بیان میکنیم که به واسطه آن متوجه شوید چه محتوایی بیشتر در شبکه های اجتماعی مخاطب دارد و بیشتر به اشتراک گذاشته میشود.
افراد مختلف برای دلایل مختلف به اشتراک گذاری می کنند. اثربخشی شبکه های اجتماعی از قدرت آن در تاثیر و روشن کردن ذائقه درونی انسان مبنی بر به اشتراک گذاری چیزها با دیگران سرچشمه می گیرد.
تفریح و سرگرمی
در مطالعه ای که توسط Jonah Berger انجام شد، وی ۷۰۰۰ مقاله از مقالات New York Times را بررسی کرد تا درباره آن هایی که بیشتر به اشتراک گذاشته شده اند تحقیقاتی انجام دهد. وی دریافت که اخبار مثبت طرفداران بیشتری برای به اشتراک گذاری دارند. اکثر مردم دوست دارند که حامل و پخش کننده خبر مثبت باشند تا اینکه اخبار منفی را پخش کنند.
ارزش افزوده
مقالاتی که بیشتر از همه به اشتراک گذاشته شده بودند، نه تنها جذاب و سورپرایز کننده بودند بلکه آگاه کننده نیز بودند. پست های “چگونه …” که توسط مخاطبان شما بصورت متوالی پرسیده می شود را پاسخ دهید و نکاتی به آن ها بدهید که مشکل را بهتر حل کنند.
محتوای جذاب
زیبایی شبکه های اجتماعی این است که به کاربر امکان آشنا شدن و برقراری ارتباط با افراد هم عقیده و نظر و شکل خود را فراهم می کنند. محتواهای مرتبط با اخبار و اتفاقات داغ صنعت خود بنویسید و به اشتراک بگذارید.
منبع:بروزرسانی